20220706_214404

6 juli 2022 - Libin, België

Deze foto werd gemaakt op 6 juli 2022 in Libin, België met een Samsung SM-A515F.

1. Hait en mim Bijlsma:
    7 juli 2022
    Wat hebben jullie een leuke vakantie !
    De grotten van Han zijn ook erg mooi; wij zijn daar ook in het verleden geweest; ook wezen varen met een bootje - dat
    treintje kan ik me niet meer her-
    inneren. In zo'n mooie omgeving is er ook heel wat te zien. En dan dat lekkere eten en de gezelligheid.
    Wij hebben ook heel wat boswandelingen gedaan op de Veluwe en in de Achterhoek. Dan zetten we ergens de auto neer en gingen de paaltjestochten lopen. Brood en drinken mee. Zo was dat toen.
    Een lieve groet en nog veel plezier.
  2. Marianne:
    7 juli 2022
    Als het goed is ben ik 30 jaar geleden ook al eens bij de grotten van Han geweest (ter ere dat mijn ouders beide 50 waren geworden) Ik kon me er weinig van herinneren eerlijk gezegd. Wandelen deed ik ook met mijn ouders op vakantie. Pak appelsap mee achterin de auto en gesmeerde boterhammen mee. Was toen ook niks mis mee.