Naam:
Foto’s:
1055
Video’s:

Over mij

Altijd ging er wel een of meerdere kind(eren) mee, maar vanaf dit jaar is het anders en volgen de kids zo hun eigen reisbestemming en gaan wij kinderloos op pad. Enerzijds een raar idee, anderzijds biedt het weer mogelijkheden om er geheel onze eigen invulling aan te geven.

Ik heb het altijd leuk gevonden om een reisdagboek bij te houden. Voorheen altijd ouderwets met pen en papier, maar ook de papieren agenda heeft al lang plaats gemaakt voor een online versie.

Algemeen

Dus misschien is het nu ook tijd voor een online reisdagboek (overigens kwam dat idee nadat ik de dag er voor nog een papieren versie had gekocht voor aanstaande trip 😁)

Over mijn reis

Reizen is voor mij cultuur snuiven, een andere nieuwe omgeving verkennen en ontdekken, maar een onderdeel hiervan is  natuurlijk ook de culinaire ontdekkingsreis. Dit kan ergens dichtbij zijn, om de hoek bij ons in het dorp, in een onbekende stad of in een door ons nog niet ontdekt stukje natuur of wat verder weg de grens over...

Algemeen

Bezochte landen

Ik heb 13 landen (6%) bezocht:

België, Duitsland, Frankrijk, Italië, Kroatië, Nederland, Noorwegen, Oostenrijk, Portugal, Spanje, Verenigd Koninkrijk, Verenigde Staten, Zweden.